תחילת עבודות
עם קבלת היתר הבניה וטרם תחילת הבניה, יש לקבל אישור תחילת עבודות.
האישור יאפשר חיבור מים וחשמל זמני לצורך עבודות הבניה.
הבקשה לקבלת אישור תחילת עבודות תוגש ע"י האחראי לביצוע הביקורת,
בליווי טפסי מינוי חתום ע"י בעל ההיתר (טופס ג-1, טופס ג-6).
על מנת לקדם את התהליך בצורה יעילה ומהירה, יש למלא אחר הדרישות לאישור תחילת עבודות על פי המפורט.
לנוחיותכם מצורפת רשימת תיוג למסמכים הנדרשים לאישור תחילת עבודות.
מסמכים נדרשים לאישור תחילת עבודות:
- עותק גרמושקה + היתר חתום ע"י הוועדה.
- תכנית התארגנות אתר חתומה ע"י אחראי לביקורת על הביצוע.
הנחיות להתארגנות אתר לבניה צמודת קרקע
הנחיות להתארגנות אתר לבנייה רוויה, מבנה ציבור ומסחר. - חוזה התקשרות עם מעבדה מוסמכת לבדיקת בטונים.
- אישור על התקשרות לפינוי אתר פסולת + הצהרה על כמות פסולת בניה.
- צילום אתר בניה מגודר + צילום שלט באתר.
- דרישות נוספות במידה וצויינו בהיתר הבניה.
- מ-1 טופס התחייבות לאי פגיעה בתשתיות.
בנוסף יש להגיש את הטפסים הבאים:
- ג-1 הודעה על מינוי אחראי לביקורת על הביצוע
- ג-2 הודעה על מינוי אחראי משנה לביקורת על הביצוע
- ג-3 הודעה על מינוי האחראי לביצוע שלד הבניין
- ג-4 הודעה על מינוי קבלן רשום לביצוע הבנייה או העבודה
- ג-6 הצהרת אחראי לביקורת על הביצוע
- ג-7 הצהרת אחראי משנה לביקורת על הביצוע
- ג-8 הצהרת אחראי לביצוע שלד
- ג-9 הצהרת קבלן רשום לביצוע הבנייה או העבודה
- ג-10 הצהרת אחראי לביקורת על הביצוע, פינוי פסולת בניין
- ג-12 אישור מודד מוסמך בדבר סימון מתווה בניין
- ג-13 אחראי לביקורת על הביצוע, בקשה לאישור תחילת עבודות
במידה ונדרש בהיתר מכון בקרה, יש להגיש בנוסף את הטפסים הבאים:
כמו כן, ישנה חובה על גידור המגרש בגבולותיו בגדר איסכורית לבנה או ש"ע בגובה 2 מ"ר לפחות
באופן שישאיר מעבר תקני להולכי רגל המאפשר נגישות.
על הגדר יותקן שלט ובו יפורטו - מהות הבניה, אדריכל, בעלי ההיתר, קבלן מבצע, אחראי לביקורת.
יש למלא את הטפסים באופן ממחושב בלבד ולהחתים בחותמת בעלי עניין (לא יתקבלו טפסים אשר מולאו ידני).
את הטפסים יש לשלוח בדואר אלקטרוני בלבד: bakaratbitzua@gedera.muni.il
לאחר בדיקת כל המסמכים ותקינותם יופק אישור תחילת עבודות עד 5 ימי עסקים.